נפגעי הטרור לנשות הכותל: התנצלו בפני משפחת אריאל

"נשות הכותל ואנשי התנועה הרפורמית מודעים היטב לכך שפעילותן מעוררת מדנים באופן קבוע עם ציבור המתפללים ומהווה מפגן של מחלוקת"
בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נפגעי הטרור לנשות הכותל: התנצלו בפני משפחת אריאל

נשות הכותל ביקשו להקדיש את תפילתם הפרובוקטיבית לזכר הילדה הנרצחת, ונענו בתגובה חריפה של משפחתה ושל ארגון נפגעי הטרור • "פעילותן מעוררת מדנים באופן קבוע עם ציבור המתפללים ומהווה מפגן של מחלוקת ולעיתים אף עבירה על החוק"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
"נשות הכותל ואנשי התנועה הרפורמית מודעים היטב לכך שפעילותן מעוררת מדנים באופן קבוע עם ציבור המתפללים ומהווה מפגן של מחלוקת"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארגון נפגעי הטרור אלמגור דורש מנשות הכותל להתנצל בפני משפחת הלל יפה אריאל הי"ד, על הניסיון להשתמש בה ככלי לקידום מטרותיהן. כזכור, מוקדם יותר השבוע פרסמו נשות הכותל הודעה אודות "תפילה המונית" שבכוונתן לארגן בכותל המערבי ביום חמישי הקרוב לזכרה של של הלל אריאל ז"ל.

בשיחה עם כתב אתר 'קול חי' ארי וידר, התנערה מהאירוע רינה אריאל, אמה של הלל, ואמרה: "אני שומעת על הדבר הזה כעת לראשונה מכם. כל מי שמכיר אותנו יודע שאנו רחוקים מאד מהדברים האלה. אנחנו באמת רוצים שכל אחד יתבונן בכאב, ומעריכים כל תפילה של אשה, אבל מבחינתנו הדברים צריכים להיות רק בדרך ההלכה וממש לא בדרכים אחרות".

וכעת, דורש ארגון נפגעי פעולות הטרור מנשות הכותל התנצלות, לאחר שהתברר כי השימוש בשמה של הילדה שנרצחה ובכאב הגדול על הירצחה נעשה בניגוד לדעת המשפחה השכולה ומבלי שמישהו טרח לשאול את דעתה ורשותה.

"חוסר ההתייעצות עם המשפחה בולטת במיוחד לנוכח העובדה שפעילות נשות הכותל מלווה לעיתים קרובות במעצרים על ידי המשטרה כתוצאה משינוי מנהגי התפילה בכותל בניגוד לחוק ובעימותים עם הציבור הנשים המגיע לכותל מדי יום ביומו ושהתנהלות נשות הכותל פוגעת ברגשותיו", נכתב בהודעת הארגון.

בתוך כך מתברר כי בארגון נשות הכותל מיהרו לפנות לתקשורת בכדי לעדכן על כוונתן לקיים את הארוע ואף פנו למשטרה בכדי לבקש לאבטח את האירוע מתוך הבנה שפעילותן מתסיסה ומעוררת מחלוקת אולם נמנעו מלהגיע אל המשפחה ולשאול את רשותה לקיימו.

ארגון נפגעי הטרור אלמגור קורא לנשות הכותל ולתנועה הרפורמית לבטל את האירוע ולהתנצל בפני המשפחה השכולה על הכאב שנגרם לה.

יו"ר הארגון מאיר אינדור: "נשות הכותל ואנשי התנועה הרפורמית מודעים היטב לכך שפעילותן מעוררת מדנים באופן קבוע עם ציבור המתפללים ומהווה מפגן של מחלוקת ולעיתים אף עבירה על החוק. לא לחינם הן פנו למשטרה בכדי לאבטח את האירוע עוד בטרם פנו למשפחה השכולה. אנו קוראים לנשות הכותל ולאנשי התנועה הרפורמית לבטל את האירוע ולהתנצל בפני המשפחה על עוגמת הנפש שנגרמה לה כתוצאה מאי ההתייעצות עמה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תפסיקו לקרא להם נשות הכותל!!!! זה מעצבן!!!!!
    מה להם ולכותל בכלל????!!!!!